Avatar billede falch Nybegynder
28. november 2004 - 14:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med d-link og Zyxel

Har et problem med min internet forbindelse. Jeg har Internet gennem Cybercity med en Zyxel router. Bag denne har jeg en D-link D604 router som jeg bruger som switch. Jeg kan sagtens gå på nettet med denne opstilling men jeg kan ikke åbne porte på nogle af routerne.

JEg har prøvet at slå dcph fra i Dlink samt at tilslutte zyxel via LAN port istedet for WAN hvor den normalt sidder, men så har jeg intet net.

Er lidt lost nu.

Er ligeglad om jeg skal åbne porte i D-link eller Zyxel.

Håver der er nogen der kan hjlælpe.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 14:53 #1
Du skal ikke åbne noget i Dlink, hvis du kun bruger switchen.
Sørg for at der kun kører DHCP på 1 af routerne.

Sådan åbner du porte på din Zyxel: http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/zyxel_650r/port_forwarding/vejledning/
Avatar billede falch Nybegynder
29. december 2004 - 22:02 #2
jeg lukker spørgsmålet