Avatar billede learning_still Nybegynder
27. november 2004 - 15:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trådløs "klikker" til PowerPoint præsentationer - hvad anbefales?

Jeg har til forskellige konferencer set at man godt kan få en "trådløs/radiostyret klikker", til når man skal bladre fremad (eller tilbage) i en præsentation.

Alternativet er at have en alm. trådløs mus i hånden; men de er jo ofte temmelige store for at være gode at arbejde med i mange timer.

Det er derfor kun en slags "klikker", som jeg har behov for. Men hvor finder jeg en sådan. Når jeg bare søger på "trådløs mus" så finder jeg jo ½ million hits. Hvad hedder en sådan dims - eller endnu bedre - hvad vil DU anbefale at jeg skal købe. Eneste requirement er at den skal være nem at bruge - i praksis skal den derfor helst kunne sidde i en USB port på den bærbare og så helst ikke fylde alt for meget. Der er jo ledninger nok når man skal sætte en projekter og en bærbar op hurtigt.

På forhånd mange tak
- learning_still
Avatar billede kabbak Professor
27. november 2004 - 17:00 #1
Avatar billede hr.usb Nybegynder
28. november 2004 - 09:46 #3
Avatar billede learning_still Nybegynder
28. november 2004 - 22:45 #4
"kabbak" - det ser kanon ud - og dén fra Targus er endda til at betale, selvom Logitech's selvfølgelig er lidt smartere; men alt for dyr.

TAK :-))
Avatar billede kabbak Professor
28. november 2004 - 23:06 #5
et svar ;-))