Avatar billede signor_eriksen Nybegynder
25. november 2004 - 18:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

problemer med mellemrum

hej

jeg har fået sat mit word op så hver gang jeg laver mellemrum kommer der en lille prik og når jeg laver enter kommer der en streg. er der nogle der kan hjælpe mig med at få det væk

med venlig hilsen Signor_eriksen
Avatar billede hcma Novice
25. november 2004 - 18:54 #1
oppe i menulinien er der et mærkeligt næsten lige ved siden af Zoom-knappen (100%)
Prøv at slå den fra ved at trykke på den.
Den bruges til at vise tegnsætning o.s.v.
25. november 2004 - 18:54 #2
Det lyder som om du har aktiveret funktionen, der viser formateringskoder.
Prøv at se i værktøjslinien Normal, om ikke en af knapperne er aktiveret. Hos mig er det lige til venstre for zoomprocent-knappen.
Avatar billede hcma Novice
25. november 2004 - 18:54 #3
glemte lige et ord:
oppe i menulinien er der et mærkeligt tegn næsten lige ved siden af Zoom-knappen (100%)
25. november 2004 - 18:56 #4
Du kan også slå det fra via Funktioner->Indstillinger, fanen Vis, fjern markeringer for: Tegn der ikke udskrives: Alle
Avatar billede signor_eriksen Nybegynder
25. november 2004 - 18:58 #5
tak for hjælpe det har løst mit problem
Avatar billede hcma Novice
25. november 2004 - 22:58 #6
jamen, hvis det hjalp, lægger jeg et svar.