Avatar billede thomasoxygen Nybegynder
25. november 2004 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

SQL 2000 licens spørgsmål

Hej,

Jeg håber at spørgsmålet falder indenfor kategoriens rammer (jeg er lidt i tvivl).

En SQL 2000 Enterprise Processor licens koster ca. 35K eller 1600-1700 kr/måned via en SPLA aftale.

Er det lovligt at købe en licens (som er købt og betalt via den gamle Microsoft licenseringsform) og benytte den?

(Hvis ja, må personer som har en licens som de ikke benytter også gerne give lyd fra sig.)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
25. november 2004 - 13:28 #1
Ved det faktisk ikke, men prøv at ring til Microsoft og hør dem - de burde næsten vide det ;o)

udpluk fra deres hjemmeside:

Microsoft Danmark
Tuborg Boulevard 12, 2900 Hellerup. Telefon 4489 0100, fax 4468 5510

Teknisk assistance
Har du allerede købt et Microsoft produkt, kan du på denne webside få hjælp og inspiration. Og HER har du mulighed får at bede om produktassistance, ved bl.a. at sende en email.

Virussupport
For personlig henvendelse, og GRATIS virussupport på Microsofts produkter ring: 4489 0100.
Åbningstider: mandag - fredag, kl. 9:00 - 17:00.

Kunde- og partnerservice
Ønsker du at købe et produkt eller bare undersøge mulighederne, så ring 4489 0100. Eller send en mail til danmark@microsoft.com.
Åbningstider: mandag - fredag, kl. 8:30 - 17:00.

Microsoft partner service
I tilfælde af driftstop eller andre yderst forretningskritiske situationer, hos dine kunder, har du her mulighed for gratis assistance. Bemærk at der gælder særlige vilkår for denne tjeneste, KLIK HER før du ringer, og læs om hvad disse vilkår betyder for dig. Tlf: 4489 0101
Åbningstider: mandag - fredag, kl. 9:00-17:00.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
25. november 2004 - 13:29 #2