Avatar billede blake Nybegynder
13. marts 2001 - 18:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VXD VMM Fejl

Når jeg starter et spil der kæver 3d grafik
får jeg en meddelse om at vxd vmm(o1)har udført en ulovlig handling HJÆLP :-( og så lukker spillet ned
Avatar billede cyberjam Nybegynder
21. april 2001 - 17:12 #1
har du prøvet at installere nyere drivere til dit grafikkort?

Har det altid været sådan? Eller er det lige startet? Har du skiftet hardware? Hvilket operativsystem har du? Hvilket system har du (hardware)?

Hvis alt går galt, så prøv at fjerne windows helt og installere det forfra.
Avatar billede blake Nybegynder
28. juni 2001 - 10:28 #2
1: jeg har tit installeret nye ´drivere, men uden resultat.

2: i starten da jeg købte min computer var der intet, men efter nogen tid begyndte det at komme, jeg BRUGTE win 98 2udgave, nu bruger jeg win98 så siger den ikke noget.

3: jeg køre med geforce2 gts på en p3 750