Avatar billede charley78 Novice
23. november 2004 - 09:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hente flere filer ind af gangen

hvordan henter man flere filer ind af gangen i dreamweaver?

(bruger altså ikke control tasten, kan heller ikke markere dem!!?)

Mvh
Avatar billede baitianlong Nybegynder
23. november 2004 - 21:02 #1
Åbn den mappe hvor filerne er, marker de ønskede filer, højreklik og vælg EDIT with dreamweaver MX !

Eller drag'n'drop filerne fra mappen til programmet
Avatar billede charley78 Novice
24. november 2004 - 10:57 #2
Hej Legende,

hvad mener du med: Eller drag'n'drop filerne fra mappen til programmet?

Hvorfra?

... skal du ikke have ponts?
Avatar billede baitianlong Nybegynder
24. november 2004 - 13:01 #3
Altså åben den mappe hvor filerne er i, marker dem du vil have og træk dem ind i arbejdsvinduet i Dreamweaver, ligesom når du flytter filer fra en mappe til en anden.
Avatar billede charley78 Novice
26. november 2004 - 14:33 #4
thanks!
... underligt at programmet ikke er konstrueret sådan at man kan hente filer ind direkte.

Vinlig hilsen
Avatar billede charley78 Novice
26. november 2004 - 14:34 #5
Venlig hilsen :o)
Avatar billede baitianlong Nybegynder
26. november 2004 - 16:12 #6
Ja, det vil jeg egentlig give dig ret i. I mange andre programmer er CTRL jo brugbar... Men jeg håber du kan bruge denne løsning - god weekend :)