Avatar billede firmappn Nybegynder
22. november 2004 - 17:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Iframe virker ikke når den er oploadet

Hej
Jer får denne fejl når jeg oploader siden med iframe,
loftrock.htm findes på serveren???
Har prøvet at ligge begge .htm i roden istedet for i et bibliotek,men lige meget hjælper

Not Found
The requested URL /loftrock.htm was not found on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.31 Server at kserver.dk Port 80
Avatar billede olebole Juniormester
22. november 2004 - 18:13 #1
<ole>

Har du en URL, måske?

/mvh
</bole>
Avatar billede firmappn Nybegynder
23. november 2004 - 08:43 #2
Hej
Jeg spørger lidt dum, hvad er en URL, er det noget jeg har sat forkert op i Dreamweaver,
ja man skal jo prøve på at lære det?
Avatar billede firmappn Nybegynder
23. november 2004 - 09:15 #3
URL det er jo en webside adresse , men henviser den i iframe til det
<iframe name="iframe" src="loftrock.htm" width="500" height="375" scrolling="auto" frameborder="0" float="rigth" ></iframe>
Avatar billede olebole Juniormester
23. november 2004 - 09:59 #4
Mit spørgsmål gik på: Har du en URL til eksemplet? En adresse, så vi kan se, hvad det er, du har gjort galt  ;o)
Avatar billede firmappn Nybegynder
23. november 2004 - 10:10 #5
Avatar billede firmappn Nybegynder
23. november 2004 - 12:42 #6
The float attribute of the IFrame tag is not supported.[Microsoft Internet Explorer 6.0]
The tag: "iframe" doesn't have an attribute: "float" in currently active versions.
Kan dette evt. betyde noget?
Avatar billede firmappn Nybegynder
24. november 2004 - 20:47 #7
Har nu fundet ud af det, serveren vil have korekt store eller små bogstaver
så nu virker det. Tak
Avatar billede firmappn Nybegynder
15. december 2004 - 12:28 #8
Lukket