Avatar billede thorsteinn Nybegynder
21. november 2004 - 20:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bladre aimation/funktion

Hey!

Jeg skal have lavet en skabelon til en virtuel bog hvor, hver gang brugeren skal bladre til næste side så animeres siden som om den bladrer i virkeligheden. Jeg skal bruge bladre funktionen/skabelonen til forskellige bøger så der skal bare smides tekst og billeder ind og så virker der bare.

Jeg har nogle idéer til det men er der nogen derude der i forvejen har lavet sådan én funktion eller bare har gode idéer som kan fortælle mig den bedste måde at gribe dette an på. Såfremt der findes en component så modteger jeg gerne et link:-)

På forhånd tak:-D
Thor
Avatar billede mat Nybegynder
21. november 2004 - 20:48 #1
Avatar billede thorsteinn Nybegynder
21. november 2004 - 21:02 #2
damn nice!! Tak for hjælpen

Hvordan var det nu igen jeg gav point:-)
Avatar billede mat Nybegynder
21. november 2004 - 21:06 #3
Det kan du først når jeg lægger et svar...men 200 point er lidt ude af propertioner, så smid et svar selv og giv mig 15 point og tag resten selv.

(du vælger vistnok "avanceret" når du skal uddele point)

mvh mat
Avatar billede thorsteinn Nybegynder
21. november 2004 - 21:09 #4
hmmm..du får sgu bare alles!!

tak igen:-D