Avatar billede champfan Praktikant
21. november 2004 - 13:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan laver man background textures i DW?

Jeg mener at der findes nogle default images i DW 2004, der kan bruges som baggrund på websiderne - eller hva'?

Jeg har prøvet at kopiere et alm. billede som baggrund, men DW "tile'r" (fliselægger) det ikke. Billedet lægger sig som et stort image på siden.

Det kunne fx være en drueklase, der skal ligge i baggrunden på alle sider. Dog ikke som ét stort billede, men fliselagt.

Er der en trylleformular, hvis man selv eller DW skal konstruere sådan en baggrund?

På forhånd tak.

\champfan
Avatar billede levich Nybegynder
21. november 2004 - 14:33 #1
modify -> page properties -> vælg baggrundsbillede. Det bliver automatisk flisebelagt, som du kalder det.
Avatar billede champfan Praktikant
21. november 2004 - 15:08 #2
Jeg opdager, at jeg har snorket i timen. Det afhænger naturligvis af billedfilens størrelse i pixels. De filer jeg forsøgte mig med fyldte temmelig mange pixels.

Tak for hjælpen.