Avatar billede flyvende_dumbo Nybegynder
19. november 2004 - 03:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Animation i knap

Har et problem har ...
er i gang med at lave en menu der "slider" med en "mask".....
Med "buttons" kan jeg kalde "page2, page3 osv... min "movie" frem." Alså den grønne og den gule knap"....ingen problemer der....!
Problemet kommer når jeg skal bruge samme funktion i en animeret knap men sin egen button!. Jeg kan ikke finde nogen kode der duer og kalder samme slide frem i den "animerede knap" som i de andre to...

exemplet er lagt ud på www.marmennil.com/knap
+ orginal

vh

Roi
Avatar billede lyden Nybegynder
19. november 2004 - 09:19 #1
Stien på dit sliding page Mclip var forkert : _root._knap.page1.onRelease = function() {

Plus der manglede et par instance navne/ dit mClip fik navnet : _knap & knappen I mClippet fik navnet : page1
Avatar billede flyvende_dumbo Nybegynder
20. november 2004 - 21:00 #2
cool ...fik det til at kører :)
Avatar billede flyvende_dumbo Nybegynder
20. november 2004 - 21:02 #3
Hvordan er det lige jeg tildeler dig 40 point ??
Avatar billede lyden Nybegynder
20. november 2004 - 21:29 #4
jeg lægger et svar, du accepterer!
Avatar billede flyvende_dumbo Nybegynder
30. november 2004 - 13:49 #5
sådan
Avatar billede lyden Nybegynder
30. november 2004 - 14:26 #6
tak for point
Avatar billede flyvende_dumbo Nybegynder
23. december 2011 - 22:12 #7
har løst problemet med du får selvfølgelig dine point