Avatar billede net-base.dk Nybegynder
18. november 2004 - 11:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

problemer med Apache, PHP5 og MySQL

min phpmyadmin virker ikke som den skal,

Jeg har installeret Apache 2.0.54 PHP5 og MySQL 4.1.7 men når jeg starter phpmyadmin kommer den med en login boks, det er også ok, men har jeg kode på min MySQL så kan den ikke finde udaf det, selv om jeg difineret det i min comfig.inc.php, men har jeg ikke kode på mysql logger den fint igennem?

ER der nogle der kender noget til dette problem, eller vil det være smartest at skifte tilbage til PHP4?
Avatar billede htm Nybegynder
18. november 2004 - 20:36 #1
Skift passwordet via phpmyadmin ...

log ind uden kodeord som det er og klik change password på forsiden

eller gå ind under priviligier og sætter brugere og password op

efter du har kigget på priviligier skal du reloade priviligierne.

Det password du sætter i din my.ini er ikke til selve databasen.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
24. november 2004 - 12:01 #2
har jeg prøvet virker ikke, kan det være pga PHP 5 ikke er så glad for at køre sammen med MySQL 4.1.7...

Eller så skifter jeg bare tilbage til PHP 4.3.9
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
29. november 2004 - 13:21 #3
kommer der hvist ikke noget ud af. LUKKER!!!
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
29. november 2004 - 13:21 #4
LUKKER