Avatar billede metin1984 Nybegynder
18. november 2004 - 09:10 Der er 1 kommentar

Om Cisco

Hej jeg er under uddannelse som Datafagtekniker. Lige nu skal vi have om Cisco. det som jeg godt vil have af vide er, er der ikke et program som man kan download så sted for man skal side og læse kan man så ikke få programmet tl at læse det op for en.

jef får tit ondt i hovede hvis jeg læser alt for meget på computer... så håber jeg der er en som kan hjælpe...
Avatar billede silversand.dk Nybegynder
23. november 2004 - 13:25 #1
tror desværre ikke der er nogel programmer der kan læse dansk, dog kan Windows 2000 læse op, hvis man lærer den det..  men det tager ca 30 min at lære den at sige "Hej". Er også selv på den uddannelse, og har også måtte bøje mig i støvet og læse på skærmen..  selvom det er irreterende at læse 8 lektioner om dagen på skærmen..

Er også rimelig svært at finde en læreplads til den uddannelse, er ihvertfald min erfaring.