Avatar billede kak Nybegynder
16. november 2004 - 11:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor finder man en køber til et website?

Jeg har et website som jeg ønsker at sælge. Men hvor sætter man sådan noget til salg?

Er der bestemte forums der er egnet til det, så man henvender sig til seriøse købere?
Avatar billede giang Nybegynder
16. november 2004 - 11:51 #1
Hvilket site drejer det sig om?

Du kan sætte det til salg på www.qxl.dk
Avatar billede kak Nybegynder
16. november 2004 - 11:59 #2
Det drejer sig om www.huskdet.nu hvorfra der bl.a. sælges mobilspil.

Jeg ser lige hvad der kommer af andre gode forslag, og ellers får du naturligvis pointene for dit forslag ;-)
Avatar billede -veile- Nybegynder
18. december 2005 - 17:46 #3
hmm.... du kunne sætte det tilsalg på http://www.alletiders-internet.dk

der skal nok være nogle som byder!