Avatar billede drbean Nybegynder
15. november 2004 - 21:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til flere variabler i et link

Har problemer med at sende flere varialber med over i et link i XSLT.

Dette virker:
index.php?sec=test

Men dette virker ikke:
index.php?sec=test&undersec=test2

så får jeg denne fejl:
Warning: /var/www/domain.dk/dev/xslt/menu.xsl:30: parser error : EntityRef: expecting ';' in /var/www/domain.dk/dev/index.php on line 231

Warning: in /var/www/domain.dk/dev/index.php on line 231

Warning: ^ in /var/www/domain.dk/dev/index.php on line 231

Warning: compilation error: file /var/www/domain.dk/dev/xslt/index.xsl line 22 element include in /var/www/domain.dk/dev/index.php on line 231

Warning: xsl:include : unable to load /var/www/domain.dk/dev/xslt/menu.xsl in /var/www/domain.dk/dev/index.php on line 231

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/domain.dk/dev/index.php:231) in /var/www/domain.dk/dev/index.php on line 242

Warning: XSLTProcessor::transformToXml() [function.transformToXml]: No stylesheet associated to this object in /var/www/domain.dk/dev/index.php on line 245

Nogen der kan hjælpe
Avatar billede drbean Nybegynder
16. november 2004 - 11:24 #1
Fandt selv løsningen...

index.php?sec=test&undersec=test2
Avatar billede janegil Nybegynder
16. november 2004 - 11:26 #2
Var
index.php?sec=test&undersec=test2
noe du tastet i adresselinjen i browseren, eller kodet du det i en URL?
Avatar billede drbean Nybegynder
16. november 2004 - 13:10 #3
Det var når jeg lavet et link i XSLT. <a href="....

Men det virker nu... Kan godt se jeg lige manglede starten af linket.