Avatar billede kongejens Nybegynder
15. november 2004 - 20:00 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Kritik & råd

hej

Jeg er ved at lave et site.. vil gerne have lidt råd/ positiv og negativ kritik..

mht jens
Avatar billede bredker Nybegynder
15. november 2004 - 20:03 #1
det vi kan er da ret simpelt
Avatar billede kongejens Nybegynder
15. november 2004 - 20:03 #2
www.jensr.com .. ville nok være smart nok med adressen;)
Avatar billede cob Nybegynder
15. november 2004 - 20:07 #3
Siden er for bred - scrollbars forneden
Billederne er lidt tunge...

Ellers ser det ok ud...

Jeg bruger Firefox...
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2004 - 20:11 #4
Meget flot, hvad jeg ikke kan lide er at menuen er som et billede.

Også som cob siger er billeder lidt tunge.

Jeg bruger også Firefox (tha one and only, så self bruger jeg da det :D)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. november 2004 - 20:34 #5
hmm bruger MyIE hviket er kanont, men nok om det, den er alt alt for bred, har du alvet den til Lort * 1280 eller sådan noget..

men ellers en fed side..

9 @ 13
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
15. november 2004 - 20:34 #6
9(måske 10) @ 13 :)
Avatar billede exert Nybegynder
15. november 2004 - 21:45 #7
Det ser meget lovende ud. Jeg kan godt lide at det er så enkelt.
Jeg ved ikke om du har lavet noget om siden cob og wollsen's kommentarer men jeg ser ingen tunge billeder. Pigen på forsiden er 19,5 KB og det er acceptabelt. Og så skriver Wollsen at han ikke kan lide at menuen er som billeder. Ja hvis siden skal være virkelig virkelig kedelig skal du ændre det til tekst. Som det er nu indgår menuen fint som en del af sitets grafiske udtryk.
Som der er blevet sagt er siden for bred og jeg vil foreslå at du genopsætter siden i tabeller i stedet for lag. Når der ikke er nogen grund til at brug lag så lad være - det er min erfaring.