Avatar billede kongsteddk Nybegynder
12. november 2004 - 14:13 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Inventory-system som webbaseret løsning

Halløj!

Jeg leder efter et godt system til at holde styr på computere/servere/printservere etc. hos kunder. Det skal være en webbaseret løsning, som er nem at administrerer. Det skal helst være så det består af moduler - altså forstået på den måde at man kan sige at en computer består af fx en fujitsu computer (med en std. opbygning), windows, office etc....
Endvidere skal det være muligt at tilføje noget tekst hvis man har været ude og rep. computeren...
Håber at min kravspek. er klar og tydelig nok, og at der er nogen der kender nogle produkter / løsninger....
Ser frem til at se nogle bud...
Avatar billede areon Nybegynder
25. november 2004 - 15:54 #2
Goddag KongSteddk.
Jeg vil gerne høre mere om dit projekt og dets omfang og dertil give et forslag omkring realisering....
Kontakt mig venligst på e-mail.

Med venlig hilsen
Thomas Sørensen
ts@net4you.bg
Avatar billede kongsteddk Nybegynder
16. september 2005 - 10:45 #3
lukkes