Avatar billede scivias Nybegynder
11. november 2004 - 23:09 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Problemer ved preview i Internet Explorer

Efter installation af Windows XP oplever jeg, at der ved preview i IE, hver gang jeg laver et preview, kommer en besked frem med indholdet: "IE har begrænset denne fil i at vise aktivt indhold.."

Det er enormt irriterende, og jeg kan ikke få det væk. Kender nogen problemet, og kan de hjælpe med at fjerne det eller skal man leve med det? Vil det evt. påvirke sikkerhedsniveauet i computeren at fjerne det?
S
Avatar billede olebole Juniormester
12. november 2004 - 06:51 #1
<ole>

Internet Indstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret Niveau.
Nede i bunden under 'Script' aktiveres 'Active Scripting'

/mvh
</bole>
Avatar billede scivias Nybegynder
12. november 2004 - 13:07 #2
Jeg har været inde i indstilingerne og denne funktion var allerede aktiveret, så hvis du har et forslag mere er jeg meget interesseret.
Der er ingen tvivl om at problemt opstår i forb. med at køre aktivt indhold.
Det uforståelige er at problemet kun popper op når jeg previewer i Dreamweaver. Ser jeg siden lagt ud på nettet sker der ingenting og det kører bare.
Det er sgu da irriterende at skulle sidde og slukke for en sikkerhedsmeddelelse hver gang man previewer og skal til at betragte sine ændringer offline.
Håber du vil hænge på lidt endnu
mvh
S
Avatar billede scivias Nybegynder
19. november 2004 - 00:21 #3
Jeg lukker spørgsmålet - har ikke fundet løsningen endnu selv efter lang tids søgen på nettet. Kan se det irriterer flere end mig også i andre hjemmesideprogrammer.
Tak for hjælpen
Mvh/S