Avatar billede hb5v6 Nybegynder
09. november 2004 - 23:17 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Findes der andre sider som tradedoubler og partnerads

Hej,

Jeg søger andre sider, som fx: www.tradedoubler.dk og www.partner-ads.com altså sider hvor firmaer har oprettet annoncer som man kan have på sin side og så får man penge pr. klik..
nævn alle dem i kender, og giv dem evt en kommentar hvor gode de er, mm. helst danske, men hvis i har gode erfaringer med udenlandske så smid dem på også..

der er points til alle :) smækker 60 points op hæver hvis der kommer flere svar, håber i vil hjælpe!
Avatar billede voirsous Nybegynder
09. november 2004 - 23:29 #1
Google Adwords

brand2brand.dk
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. november 2004 - 00:09 #2
okey kender godt googles.. har du nogen erfaringer med dem? og med priserne..?

- er der andre ? :)
Avatar billede voirsous Nybegynder
10. november 2004 - 22:43 #3
Google er klikpriserne høje, men man rammer også den bedste målgruppe - 100%. For et par dage siden søgte jeg efter t-shirt tryk, og brugte et af deres annonce link som levenradør, fordi det virkede mest seriøs. Så jeg er sikekr på det virker.

brand2bran kender jeg ikke til min indeholder mange af de der "få genstande til kr. 500,- for bare 1 kr"
Avatar billede jes_petersen2 Nybegynder
11. november 2004 - 14:20 #4
http://www.affiliatenetwork.com - kører selv et affiliate-program der, fungerer glimrende...
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. november 2004 - 15:19 #5
okay, andre?

jes_petersen.. er der mange programmer der ? og virker udbetalingerne osv.?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. januar 2005 - 17:38 #6
andre?

også udenlandske?
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:12 #7
hmm