Avatar billede chili17 Nybegynder
08. november 2004 - 21:03 Der er 4 kommentarer

betydning af (i)

Er der en der ved hvad symbolet (i) sidst i linien står for i forbindelse med et objektiv

Canon EF 17-40mm F4.0 L USM SLR Lens -77mm- (i)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
08. november 2004 - 21:30 #1
Jeg har aldrig set betegnelsen før, så jeg tror egentlig ikke det har nogen betydning. Hvor har du set det henne? Det er vel bare en eller anden sides egne betegnelse for et eller andet (interchangeable måske?)
Avatar billede chili17 Nybegynder
08. november 2004 - 21:43 #2
Problemet er at der i online butikken er 2 tilsyneladende ens objektiver - det ene med symbolet (i)
Prisforskellen er ikke problemet, men om der er en fysisk forskel der har betydning for kombitabiliteten med kameraet

http://www.17photo.com/product.asp?id=8806A002
http://www.17photo.com/product.asp?id=8806A002i
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
08. november 2004 - 21:52 #3
Mail dem og spørg, jeg ved det ærlig talt ikke, men mærkeligt ser det da ud :-)
Avatar billede chili17 Nybegynder
08. november 2004 - 22:37 #4
Bare for at lukke spørgsmålet - jeg mailede dem, og her er svaret

"It means officially means "import". However, at this time ALL lenses shipped by us are covered by a Canon USA warranty. In other words, you will get a USA lens at the lower price."