Avatar billede freehelp Praktikant
06. november 2004 - 17:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forslag til kommentare til artikler

Jeg har skrvet et par artikler, og har fået både positiv og negative kommentare.

De negative skal man jo tage til sig, og forsøge at rette artiklen til efter dem, HVIS de er konstruktive :-)

Folk afgiver jo en vurdering efter det de læser og tvivler så på de læser den igen for at se om det er taget til efterretning.

Kunne man ikke lave noget fikst så folk der har betalt/læst artiklen, bliver gjort opmærksom på ændringer er tilføjet så de evt får et andet syn på sagen.

Eller er det umuligt?
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. november 2004 - 18:46 #1
Jeg har foreslåget det samme, Artikler ændres også simpelthen fordi noget nyt er kommet frem. Fuld opbakning fra mig
Avatar billede freehelp Praktikant
06. november 2004 - 18:48 #2
Godt vi er enige :D

Tror beklageligt ikke folk der kommentere vores artikler vender tilbage og ser de rettelser vi laver udfra den indkomne kritik. De må kunne forwardes en mail ved ændringer. Men er dum til den slags og håber derfor nogle evt har hjernen til at løse det :-)
Avatar billede miko67 Nybegynder
06. november 2004 - 19:17 #3
mon ikke man kunne datere sine rettelser i et vist omfang... eller skrive i "forordet" at den er rettet, så kan folk jo forholde sig til det. Artiklerne er vel tit og ofte udtryk for en viden på et område, som er i udvikling over tid, hvorfor samme artikler ofte skal tages med et større gran salt desto ældre de er - deraf behovet for daterede rettelser.
- just rambling :)
Avatar billede bufferzone Praktikant
06. november 2004 - 20:10 #4
Det ville ikke hjælpe da du jo skal ind og åbne artiklen samt kunne huske datoen den havde sidst du læste den.

Jeg forestiller mig at man, lige som når mna kommentere eller svare på et spørgsmål får en mail hver gang spørgsmålet kommenteres eller besvares, kunne få en mail hvergang en artikel ændres
Avatar billede miko67 Nybegynder
06. november 2004 - 20:46 #5
bufferzone -> citat: "kunne få en mail hvergang en artikel ændres"... lyder som en god idé!
Avatar billede freehelp Praktikant
09. november 2004 - 13:20 #6
....