Avatar billede Slettet bruger
03. november 2004 - 14:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tage foto direkte til PC

Kan jeg tilslutte mit Nikon D1X til en PC og tage billede med cameraet direkte til PC'en.
Da det drejer sig om temmelig mange billeder, vil det være rart at blive sparet for en arbejdsgang med at tømme hukommelseskortet.
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2004 - 14:50 #1
Kig her. Det er taget fra:

http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/nikond1x_pg3.html

"The D1X can be controlled from a computer via the Nikon Capture software when connected to a high-speed (400mbps) IEEE1394 FireWire port, maximum distance is 14 feet (3.5 meters). This FireWire port can also be used for rapid image downloads.

The Autosave function of Nikon Capture allows files to be transferred directly from the camera to the computers hard disk via Firewire. As the image is transferred a number of automatic operations can be performed such as: resizing, colour balancing, file conversion, sharpening and renaming (both prefix, suffix and sequential numbering)"
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2004 - 14:53 #2
Tak Milter for et hurtigt svar. Du har fortjent de 200.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2004 - 14:53 #3
Skriv lige et svar, da jeg ikke kan komme af med points til en kommentar.
Avatar billede milter Ekspert
03. november 2004 - 15:09 #4
Kommer her