Avatar billede verizon Nybegynder
01. november 2004 - 19:31 Der er 1 kommentar

Reboot i Counterstrike

Hej gutter!

Jeg sidder med en HELT ny Athlon64 3000+, Radeon9600 128mb, 512DDR ram Kingston pc 3200 og win XP.. Når jeg spiller det cs.. hænder det, alt for tit, at computeren får lyst til at reboote.. eller bare at lukke cs ned.. det sker KUN i cs.. Nogen særiøse på eller andet klogt? \: og nej det er ikke fordi den er for varm.. håber virkeligt nogen kan hjælpe
Avatar billede htmlkongen Novice
02. december 2004 - 20:22 #1
Har du alle opdates siden at du siger at den er helt ny?
Kør Windows Opdate fuldt ud.
Tjeck for spyware. Kør onlinescanneren på www.spywarefri.dk
Scan for virus
Prøv en Hijackthis fil efterfølgende. Programmet kan også downloades på www.spywarefri.dk
Opdate Alt hvad der kan opdateres. DirectX osv.

Håber du finder ud af det :P