Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. november 2004 - 19:08 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Netget.dk vil have disse oplysninger

Hvorfor vil netget.dk have cpr-nummer vedkøb af telefon

De vil også have Dankort nummer, og kopi af sygesikring og billede id. Hvorfor alt det?
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. november 2004 - 19:12 #1
Det er ikke netget.dk men telefonselskabet der skal bruge de ting (når man laver abbonnement).

Uden de ting har de slet ikke nogen sikkerhed for at du er dig.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. november 2004 - 19:14 #2
Nej men har set at hvis man køber over sonofons side, så vil de ikke have det kun fødselsdagsdato
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. november 2004 - 19:26 #3
hvorfor det?
Avatar billede alaflam Nybegynder
01. november 2004 - 19:29 #4
pas på med alle det der ting du giver ud. man ved aldrig om de kan holde det sikret.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. november 2004 - 19:29 #5
ved det men de har da e-mærket
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. november 2004 - 19:32 #6
Bør man så ikke kunne stole på dem?
Avatar billede amews_aj Nybegynder
01. november 2004 - 19:59 #7
??????

Bare smid svar, ringer derind i morgen
Avatar billede annikadk Nybegynder
01. november 2004 - 20:03 #8
Uanset hvilken af stederne skulle du gerne få tilsendt papirer til underskrift hos dem.
Om Sonofon så kun skal have fødselsdato der kan jeg ikke sige -har aldrig haft abb. hos dem, og har ikke kunnet finde noget på deres side i en fart.

nej tak herfra.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
01. november 2004 - 21:55 #9
der er ingen problemer med at handle med net get, du kan roligt give dem dine oplysninger, de skal jo nok tjekke din alder mv.

men kender en del der har handlet med netget, og der er ingen problemer fra deres side. men som sagt tidligere, det er ikke for sjov de har et E-mærke
Avatar billede amews_aj Nybegynder
02. november 2004 - 13:10 #10
Jeg stoler skam også på dem, men min far ville lige snakke med nogen så...