Avatar billede lasse666 Novice
31. oktober 2004 - 21:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan flytter jeg mails uden at det tager 1000 år??

Ja så er det sket. jeg har brugt www.heavymail.com i 5 år, og nu er det ved at blive solgt, så jeg har fået besked på at handle hurtigt, hvis jeg vil redde mine gamle emails......

problemet er, at jeg gerne vil redde mine gamle mails (har omkring 500 vigtige) men skal jeg virkelig ind of "forwarde" dem en efter en. Kan jeg ikke importere dem til Outlook express på en eller anden måde??
Avatar billede sharkman Nybegynder
01. november 2004 - 01:19 #1
Det spørgsmål tror jeg nok at du bliver nødt til at stile til den kontaktadresse, der refereres til på Heavymails velkomstside: Nick@DotNameMail.com. For selv om der er tale om en gratis tjeneste, så tilhører dine mails jo dig, og derfor må det kun være rimeligt, at udbyderen er behjælpelig med en eller anden form for overførsel.

I øvrigt er jeg på det nærmeste målløs over, at nogen kan have omkring 500 vigtige emails liggende...
Avatar billede fastpoint Nybegynder
01. november 2004 - 01:24 #2
kan du ikke i en fane ud i siden markere alle mails du vil have med og sige forward?

kender ikke deres service så bare et bud
Avatar billede lasse666 Novice
03. november 2004 - 14:57 #3
jeg har brugt email adressen i over 4 år, men jeg regner med at komme ned på 300 mails der er vigtige for mig at gemme. Jeg har lige skrevet til email adressen der...Jeg havde ellers håbet at man kunne sende dem til en pop3 et eller andet
Avatar billede sharkman Nybegynder
13. marts 2005 - 21:50 #4
Hej lasse666.

Husk at lukke dit spørgsmål. :-D