Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. oktober 2004 - 12:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Translate bør fjernes

Funktionen translate er da alt for dårlig, kan den ikke ligeså godt blive fjernet?

Den oversætter dette:

Hej...

Har to computere som jeg skal have til at køre vpn..
Portene 1701 og 1723 er åbnet.. Og den ene computer kan egentlig også godt forbinde til den anden.. Men så kommer den og siger "kontrollerer brugernavn og password", og så kommer den ikke videre... hvad kan det være?
Bruger og password er rigtigt..

Til dette:

hey Has two the computer that i shall orchard to that kre vpn. Ports 1701 and 1723 is bnet. And the alone computer can be properly speaking ogs good combine to the duck. However s upcoming the and says " checking users and password ", and s upcoming the no forth. what can be that vre? Spending and password is precisely.

Bliver man vist bare mere forviret over :)
Avatar billede htmlkongen Novice
28. oktober 2004 - 12:35 #1
Jeps synes jeg også. Men forståelig nok at den ikke har æøå, men alligevel, kan man ikke bruge den til noget. Den er faktisk ringere end altavistas Babelfish :)
Avatar billede snowball Novice
28. oktober 2004 - 12:41 #2
Vi kan hurtigt blive enige om at den oversættelse ikke er meget værd ;)

Desuden er Eksperten vist bleve banned hos InterTran, for når man forsøger at oversætte en side på Eksperten, så får man blot beskeden "Warning: The translation of the specified URL has been denied."
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. oktober 2004 - 13:08 #3
Udeover brugbarheden == NULL - så er underholdningen i top. Hip hip for automatiske oversættelser ;-)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. oktober 2004 - 13:46 #4
Ja, man kan godt nok få nogle humor-oversætelser.. men ikke noget profesionelt som man kan bruge til noget.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
07. januar 2005 - 09:35 #5
luk