Avatar billede mmmtm Nybegynder
27. oktober 2004 - 20:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne visning af databaseikon i arbejdsområde

Jeg har en konfigurations-db som bruges dels til centrale opslag af div. kode, og dels indeholder forms mm. til vores Intranet.
Jeg har i databasescript postopen lagt fileclosewindow og i terminate en "bla bla pop-up" som fortæller brugeren at databasen kun er til opslag, så db'en ikke åbner. Men det er ret utjekket at den overhovedet vises i arbejdsområdet, så det vil jeg gerne undgå.
Hvordan ?
(5.011)
Avatar billede karstenv Nybegynder
28. oktober 2004 - 08:18 #1
Så vidt jeg ved, så er det ikke muligt at fjerne "fliser" aka iconer fra andres workplace.
MVH KarstenV
29. oktober 2004 - 10:08 #2
Prøv at læs denne artikel:
http://www.dominozone.net/domzone/dzCMS.nsf/web/DZRemovingWorkspaceIcons

Jeg har iøvrigt hørt, at der findes et program til at manipulere med arbejdsområdet, og vil prøve at undersøge det.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
13. januar 2005 - 22:10 #3
Bedre sent end aldrig: God artikel !.
Avatar billede mmmtm Nybegynder
13. januar 2005 - 22:12 #4
Karstenv: Det var kaspertm der skulle have haft de point...- så forkert i farten.
Avatar billede karstenv Nybegynder
14. januar 2005 - 07:10 #5
er det noget vi skal gøre noget ved? kaspertm