Avatar billede sondermark Nybegynder
27. oktober 2004 - 10:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Secure Console - password

Hej

Når jeg prøver at starte Secure Console fra Notes Administrator, spørger den efter et password, men der har aldrig været brugt password. Vi har netop opgraderet til rel 6.5. Dvs. jeg kan ikke få lov til at skrive en kommando på consollen. Jeg har også prøvet direkte på server consollen.

Desuden har jeg prøvet at slette den sidste linje i Notes.ini filen, som hedder "Notes secure console password......" og derefter genstartet serveren, men også uden held.

Nogle der har en idé til hvordan det kan slettes???

på forhånd tak

Nickey
Avatar billede jogii Nybegynder
27. oktober 2004 - 11:47 #1
Når du genstarter Domino, er linien så kommet tilbage til NOTES.INI?
HAr du prøvet at lukke Domino ned, fjerne linien og så starte serveren op igen?
Avatar billede sondermark Nybegynder
27. oktober 2004 - 13:01 #2
Hej

Det virker nu. Der skulle åbentbart lige gå et stykke tid.
Avatar billede sondermark Nybegynder
23. november 2005 - 13:56 #3
svar ønskes igen
Avatar billede jogii Nybegynder
23. november 2005 - 14:10 #4
Behold dem bare, her blev der ikke hjulpet så meget :-)
Det gør du ved at svare på dit eget spørgsmål og så tildele dig selv point.
Du kan også prøve at dele point mellem parter :-)