Avatar billede mn Nybegynder
25. oktober 2004 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PocketPC og barcode/stregkodelæsning

Hejsa,

Jeg står for at skulle til at indkøbe en pocketpc og en stregkodelæser.

Umiddelbart har jeg kig på Fujitsu-Siemens' LOOX 720 og www.socketcom.com's in-hand laser/imager i deres CF-udgaver.

Er der nogen der har rodet med det og måske kender til eventuelle kompatibilitetsproblemer?
Også noget med hvordan deres SDK er at tilgå fra .Net mv

Er det i princippet lige meget hvilket fabrikat pocketpc'en er af - så længe det fx er 2003 2nd edition?

Mvh.
  Morten Nielsen
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2004 - 20:45 #1
Ja - fabrikat er ligemeget, så længe styresystemet understøtter det ønskede.
En Loox 720 er et rigtigt godt valg i den forbindelse.
Avatar billede akempff Nybegynder
05. december 2004 - 09:06 #2
De fleste stregkode scannere emulerer tastetryk, så når du skal fange input så skal du bare behandle enheden som var det et keyboard. Det er lige ud af landevejen.
Det gør In-Hand Scan Card Type I, Class 1 Laser with Adapter også.
Du behøver altså ikke sidde og rode med et sdk.
Avatar billede mn Nybegynder
22. februar 2005 - 13:13 #3
Hvis i giver nogle svar, kan i dele points for deltagelsen. Vil gerne have lukket spørgsmålet
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. februar 2005 - 20:19 #4
.