Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2004 - 21:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Har folk set en artikel?

Måske findes dette i forvejen, men jeg savner altså en form for tæller der siger hvor mange der har set min artikel.

Var det en ide?
Avatar billede backside Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:12 #1
Ja
Avatar billede backside Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:14 #2
Sorry, ku´ ikke lade være.  ;)

Nu har jeg aldrig lavet en artikel, men tror da jeg ville synea at det var meget rart at vide om den blev set eller ej.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:20 #3
Det er da nemt nok. Det står jo under pointstatistik.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:20 #4
Hvis den altså koster point :))
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. oktober 2004 - 22:21 #5
bufferzone har tjen t sølle 32.000 point på sine artikler. http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=bufferzone
Avatar billede bufferzone Praktikant
24. oktober 2004 - 22:30 #6
nikolajdu>Dammm nu må jeg til at tage mig sammen ;-))
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2004 - 22:37 #7
Nu kunne jeg aldrig finde på at tage point for en artikel, så det trick duer ikke her :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2004 - 22:37 #8
Ikke at jeg har noget imod at folk tager point for et stykke arbejde - jeg gør bare ikke ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. oktober 2004 - 23:20 #9
Om man vil have point eller ej er helt op til folk selv. Jeg konstaterede bare at hvis man gør så har man muligheden for at tælle hits, men det vil selvfølgelig være sjovere for andre hvis alle artikler har en counter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2004 - 20:21 #10
Præcis :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. oktober 2004 - 19:21 #11
.