Avatar billede mesked Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:32 Der er 1 kommentar

Bluetooth PC - headset problem

Hej Eksperter!!

Jeg er ved at blive vanvittig over bluetooth problemer!

Jeg har fået en BT øresnegl:
http://pdashoppen.dk/product.asp?product=5684&page=1

og til den bruger jeg en BT dongle:
http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=89825

Det er meningen at jeg skal bruge øresneglen til Skype.

Jeg har fået Donglen installeret, dog skriver den hele tiden at den ikke er "windows godkendt" under installationen. Den promter minimum 20 gange - alligevel bliver den installeret.

Jeg kan godt finde øresneglen når jeg parrer dem og indtaster den medfølgende kode.

Men de kan ikke tale samme og finde hinanden - nogen ideer?

Har dette problem noget med SP2 at gøre - skal jeg prøve med en anden dongle - eller måske give op.

Det undrer mig at de godt kan finde hinanden, men ikke kommunikere - er det et kendt problem?

Jeg er godt nok newbee i BT  så den store erfaring besidder jeg ikke på dette område.

Nogen bud!

Mvh. Per!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
26. oktober 2004 - 15:49 #1
når du har donglen installeret hvilket software styre så din dongle? pga. m$ sp2 har nemlig dens eget bt software.. og hvis den har overtaget din dongle og ikke er understøttet af m$ http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=841803 vil der opstå et problem,, men hvis det viser sig at m$ har overtaget din dongler og den ikk er understøttet af m$ er det stadig muligt og få den op.. men find lige ud af hvilket software der styre din dongle