Avatar billede hairboy1234 Nybegynder
24. oktober 2004 - 19:32 Der er 4 kommentarer

Ændring af source code?

Jeg er lige skiftet til den nye Dreamweaver mx version. Har tidligere brugt den gamle Dreamweaver version.
Problemet er at der i code editoren er noget af koden som programmet ikke vil lade mig rette. Det er skrevet med gråt ok kan ikke ændres.
Nogle derved hvordan man slår det fra?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:28 #1
Prøv at åbne filen med notepad eller en anden tekst editor, paste så koden her så vi kan se hvad det evt. er.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
24. oktober 2004 - 20:32 #2
Og så har du 14 åbne spørgsmål her på eksperten, i alt 815 udestående points.

http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=hairboy1234

Du må hellere få lukket nogen af dem!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. oktober 2004 - 12:32 #3
Kommer vi videre her, eller skal dette spørgsmål bare blive et af dem som aldrig bliver lukket/løst??????
Så må vi jo huske det til næste gang du behøver hjælp!
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2005 - 23:35 #4
Så få da lukket det spørgsmål.

Det er o points så det koster dig ikke noget.

Ligger dette som et svar, så skal du kun bevæge musen hen på aksepter!