Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2004 - 12:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

på nettet med en PDA?

Hej Eksperter

Hvordan foregår det når man vil surfe på internettet med en PDA? Skal man bruge fx bluetooth og koble sig til en pc der er tilkoblet et modem, eller kan en PDA gå på nettet alene, faktisk som når man ringer op med en mobiltelefon?
Avatar billede omdal Nybegynder
27. oktober 2004 - 09:49 #1
du burde kunne gå på nettet via bluetooth med din mobil, hvis den vel at mærke understøtter det, det kræver som regel bare noget extra på dit abb. hos teleudbyderen .. du kan også købe en wireless dongle (eller hvad den nu hedder) du kan sætte ind i den port i toppen, som så lader dig logge på med Wireless Lan, hvis du altså har det ... ellers er der jo hotspots alle steder efterhånden .. sidst men ikke mindst kan du bare surfe med kablet i til din PC ..
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2004 - 11:00 #2
takker
Avatar billede lonepeter Novice
31. oktober 2004 - 11:30 #3
Den billigste løsning er nok at bruge den infra røde port som sidder i de fleste pda´er og mobiltelefoner. Har man begge dele kræver det blot at at mobilen har modem og understøtter gprs, så er man på nettet. Dit mobil abonnement skal også have gprs men det tror jeg de fleste har eller også kan man vælge det som tilvalg.
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2004 - 20:44 #4
tak for kommentaren