Avatar billede a-torsten Nybegynder
23. oktober 2004 - 09:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Smertefrit fra MS Sql til MySql

Hej...

Har nu søgt på nette frem og tilbage, prøvet og testet, men det er endnu ikke lykkes mig at finde programmer jeg kan få til at lave et smertefrit skift fra MS Sql til MySql...

Er der nogen herinde der har erfaring med netop dette skift, og som kan hjælpe mig på vej med navnet på et stykke software, guide eller noget helt tredje

/Anders
Avatar billede arne_v Ekspert
23. oktober 2004 - 09:23 #1
Er det data konvrteringen eller applikations konverteringe der driller dig ?

Det første kan vi muligvis finde noget til. Det sidste er manuelt arbejde !
Avatar billede hmortensen Nybegynder
23. oktober 2004 - 09:59 #2
Hvis du gerne vil ha et grafisk konventerings program, så kig her:
http://www.kofler.cc/mysql/mssql2mysql.html#guiversion
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. april 2005 - 11:26 #3
point anyone ?
Avatar billede arne_v Ekspert
20. april 2005 - 11:52 #4
jeg synes ikke rigtig at jeg har bidraget med noget
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. april 2005 - 12:10 #5
Så lukker jeg
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. april 2005 - 12:10 #6
ja jeg gør