Avatar billede chalde Seniormester
21. oktober 2004 - 17:52 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Søger datakabel/infarød til samsung e800

Jeps, som overskriften lyder, så søger jeg et datakabel eller en infarød dongle der fungerer med en samsung e800.
Skal være butik i dk, gerne en butik i københavn, men intet krav.
Avatar billede chalde Seniormester
21. oktober 2004 - 19:47 #1
Thansen har en infarød port til 399kr. Men et datakabel må være billigere. Venter og ser om der skulle komme et bud.
Avatar billede el-jacob Nybegynder
23. oktober 2004 - 17:23 #2
Hej chalde...

Prøv lige at tjekke dette datakabel ud: http://cellshoppen.dk/shop/productinfo.asp?id=683

der står passer til E8XX.. mon det kan være det vi leder efter?

har sent dem en mail, hvor jeg spørger om det passer til din mobil... så må vi se om de svarer tilbage..
Avatar billede chalde Seniormester
24. oktober 2004 - 23:37 #3
Lækkert. Ser frem til svar fra dem (og dig) :-)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
31. oktober 2004 - 17:08 #4
okay her er hvad de skrev tilbage:

"Hej

Dette kabel passer også til din xx står for alle nummer der hvor de er sat
det skulle gerne kommer sidst i denne uge
kan ikke love det.
Med venlig hilsen / Best regards

Claus Sørensen

www.CellShoppen.dk"

<------- Altså kablet passer til alle Samsung telefoner der starter med E8(efterfulgt af to værdier) og det gør din jo... såe gør lige dette til et svar :)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
31. oktober 2004 - 17:09 #5
og så var det jo så lige, at man i sin iver glemte at lave det til et svar ;P
Avatar billede chalde Seniormester
02. november 2004 - 07:44 #6
Perfekt :-)
Tak ska du have.
Avatar billede el-jacob Nybegynder
02. november 2004 - 23:06 #7
de nada :D (det var så lidt ;))
Avatar billede el-jacob Nybegynder
02. november 2004 - 23:10 #8
ikke for at nasse, men er det dig der har givet mig karma uden at skrive dit navn? hvis ja, ville det være meget rart med et navn for så man kan huske selve situationen senere hen :D
Avatar billede chalde Seniormester
03. november 2004 - 07:06 #9
Done :-)
Avatar billede el-jacob Nybegynder
15. november 2004 - 18:31 #10
thanks :D