Avatar billede superfetz Nybegynder
21. oktober 2004 - 12:49 Der er 6 kommentarer

PC kører ustabilt med Aiport Express!

Heeeelp!

Jeg har tilkoblet min PC en Airport Express på mit kontor, da min kollega kører med Powerbook. Problemet er at jeg bliver jævnligt kastet af forbindelsen, og så går det lidt tid inden den finder Airporten igen. Jeg bruger NETGEAR WAG311 og har netop opdateret driveren, men stadigvæk taber den forbindelsen!

Er der nogle kloge hoveder der har nogle forslag?
Jeg er helt på bar bund!

TAK!

/Superfetz
Avatar billede kenp Novice
21. oktober 2004 - 15:52 #1
har du prøvet at slå IEEE802.xx godkendelse fra på dit trådløsenetkort?
Avatar billede superfetz Nybegynder
21. oktober 2004 - 22:19 #2
Hey Kenp,

Her tabte du mig lige :)
Kan du fortælle hvor jeg slår den godkendelse fra henne?

TAK!
Avatar billede kenp Novice
21. oktober 2004 - 23:14 #3
engenskaberne for dit trådløse netværk, fanebladet godkendelse.
Avatar billede superfetz Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:42 #4
Hey Kenp,

Den godkendelse er fuldstændigt ghosted, da jeg har sat encryption af data som "disabled" - jeg kan ikke vælge den godkendelse!
Avatar billede superfetz Nybegynder
23. oktober 2004 - 15:48 #5
Hej igen,

Vi har netop observeret noget mystisk!
Min maskine er begyndt at fryse i få sekunder, hvor mus og f.eks. musik fryser i et kort øjeblik. Det sjove er at min vens bærbars netkort blinker samtidigt med -
Så der må være en konflikt med det Netgearkort og Airporten.

Skal jeg smide det netkort i hovedet på forhandleren igen, eller har du en idé?

Tak igen!
Avatar billede kenp Novice
23. oktober 2004 - 23:14 #6
Det kan godt være at det er havldefekt! for det kunne godt lyde sådan! jeg ville ihvertfald få det byttet.