Avatar billede rodding Juniormester
21. oktober 2004 - 10:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

odbc - User, System eller File DSN

Når man opretter en odbc forbindelse kan man gøre det i User DSN, System DSN eller File DSN.

Hvornår er det lige man skal vælge hvad?

F.eks. hvis man vælger File DSN dannes der en fil på disken, som man jo kan tage med sig, hvis man får en anden pc'er - det er da en fordel!
Avatar billede arne_v Ekspert
21. oktober 2004 - 10:51 #1
Bedste valg: DSNless

Ellers bruger jeg normalt system DSN (user DSN giver altid problemer når
end web applikation kører under et andet brugernavn).
Avatar billede arne_v Ekspert
06. november 2004 - 18:00 #2
OK ?
Avatar billede rodding Juniormester
08. november 2004 - 09:37 #3
ok