Avatar billede sondermark Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mail - you are not authorisedsed

Hejsa

Vi har fået en meget mystisk fejl. Når nogle brugere prøver at sende en mail fra deres egen mailbox, får de beskeden "You are not authorised". Vi prøvede at genstarte serveren og fejlen forsvandt i et stykker tid og er nu på mystisk vis dukket op igen.

Har nogen kendskab til denne fejl.

SS
Avatar billede jogii Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:42 #1
Har I prøvet at tænde for LS-debuggeren imens fejlen står på?
Hvilken version af serveren kører I?
Hvilken version af klient?
Avatar billede sondermark Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:49 #2
Hej

Vi kører version 5 både som server og client.
Fejlen er nu også opstået når brugere forsøger at sende mail.

SS
Avatar billede jogii Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:52 #3
Du svarede ikke på det første spørgsmål. Og hvad er forskellen på "... sende fra egen mailbox..." og "... når brugere forsøgerj at sende mail ..."?
Avatar billede sondermark Nybegynder
21. oktober 2004 - 09:56 #4
Hvor stiller du det spørgsmål ???
Ja, men der er ingen forskel som sådant, men vi har nogle fælles mail box, som jo ikke er brugerens egen mailbox
Avatar billede jogii Nybegynder
21. oktober 2004 - 10:06 #5
Mit 1. spørgsmål var om I havde kørt med LS-Debugger tændt (og så evt. få at vide hvor fejlen ligger udfra debuggeren).
Problemet tyder på at ligge i sikkerheden omkring "mail.box", som normalt er "Depositor" (alle må placere dokumenter, men kan ikke se indholdet).
¿Er det alle brugere der får problemet eller kun nogle få?
¿Når problemet står på, kan brugeren så åbne "mail.box" på serveren?
¿Hvor mange "mail.box" har I på serveren? Ofte kofigurerer man Domino til at køre med flere mail.box. I sådan tilfælde hedder baserne "mail1.box" og "mail2.box" etc.
Hver gang en bruger prøver at åbne "mail.box" bliver man automatisk tildelt én af de forhåndenværende "mailX.box".
Avatar billede sondermark Nybegynder
23. november 2005 - 13:56 #6
smid lige et svar - så du får dine point
Avatar billede jogii Nybegynder
23. november 2005 - 13:58 #7
Jeg går ud fra jeres problemer forsvandt da i opgraderede? eller gjorde de ikke?