Avatar billede pegazuz Mester
18. oktober 2004 - 20:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

overførsel af tlf nr. fra et sim kort til et andet

Jeg har skiftet mobil tlf selskab og fik uheldigvis ikke overflyttet numrene fra simkortet via tlf selskabet, så nu er alle mine numre på mit gamle sim kort og mit nye kort er tomt.
Man kan vist nok gemme tlf på telefonen og derved overføre dem, men hvorledes?

Det er en nokia 3310. Venligst udførsel menu fremgangsmåde...
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2004 - 22:37 #1
Jeg ved ikke hvordan du kan gemme fra simkortet til telefonen, men jeg faldt over denne SIMkort backup-fætter. Det kan jo være at du kan bruge den?
http://www.gadgets.dk/ecommerce-products/view?product_id=210706
Den koster kun 100 bananer :)
Avatar billede slasher_x Novice
19. oktober 2004 - 08:44 #2
hvis du går ind i kontakter, så plejer der at være en funktion der hedder "kopier". Så kan man vælge om man vil kopiere fra sim -> telefon eller omvendt! Men jeg er lidt i tvivl om din telefon har denne funktion! Det er jo en gammel sag :-)
Avatar billede enriko Nybegynder
22. oktober 2004 - 12:58 #3
du kan ikke gøre det på en 3310 .. du skal have en 8210-8310- + dem ved farve skærm.

du trykke på NAVNE-KOPIER-FRA SIMKORT TIL TLF -KOPIER ALT
så biliver dine navn og numre kopieret på tlf..

så sætter du den nye tomme sim kort i og gøre

NAVNE-KOPIER-FRA TLF TIL SIMKORT -KOPIER ALT så bliver dine navne og numre kopieret til simkort.
Avatar billede pegazuz Mester
22. juli 2006 - 18:07 #4
købte en dims i aldi med usb stick som kunne afhjælpe problemet.