Avatar billede primdahl1980 Praktikant
18. oktober 2004 - 13:32 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hotmail på mobilen?

Jeg har snakket med min teleudbyder orange, ang. opsætning af mail på mobilen. De siger at det ikke er muligt at tjekke sin hotmail over telefonen. Kan det passe??
Ifølge dem skal man oprette  mailadresse hos orange. Det synes jeg nu lyder lidt mystisk.
Er der nogen herinde som kan tjekke deres hotmail via mobilen?

På forhånd tak
Avatar billede werd Nybegynder
18. oktober 2004 - 14:09 #1
hvis du har en pop3klient kan du sagtens køre hotmail over denne.. kan du det?
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
18. oktober 2004 - 14:20 #2
Altså når jeg prøver at tjekke min hotmail over tlf. siger den nu at der er fejl i min postkasse:-/ Under punktet postkasse står der man skal skrive sit brugernavn. Mit brugernavn er vel bare hvad der står foran @hotmail.com, ikke?

ja jeg har en pop3klien
Avatar billede krusell Nybegynder
18. oktober 2004 - 16:37 #3
Det er ikke nok med pop3 klient, da hotmail jo netop er web-baseret...
Så en normal tlf. kan ikke klare det.

Jeg har ikke lige checket, men måske der findes et java-prog. der kan klare det for dig. Men tvivler dog.
Avatar billede werd Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:47 #4
tjekket? man kan godt bruge hotmail på pop3 - jeg har da mit kørende på outlook express
Avatar billede werd Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:49 #5
ja det burde være din emailadresse.. hvilken pop3-server har du indtastet?
Avatar billede werd Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:54 #6
ok undskyld vildledelsen. Grunden til at man kan bruge "pop3" i outlook er at det er microsoft der står bag begge dele. Hotmail benytter nemlig ikke hverken pop3 eller imap4 men noget http sjov.. så du bliver nødt til at få en pop3 emailadresse