Avatar billede gs Nybegynder
18. oktober 2004 - 13:14 Der er 1 kommentar

Problemer med at synkronisere min t630 med outlook

Jeg har anskaffet mig en SE T630 og vil gerne synkronisere min kalender i outlook med kalenderen på telefonen, men det har vist sig ikke at være så let.

Problemet starter allerede når jeg installere softwaren. Det er som om den aldrig rigtig bliver færdig med at installere programmet. Den spørger bare om jeg vil genstarte computeren for at færdiggøre instalationen. Det gør jeg så og så sker der ikke en skid. Hvis jeg så prøver at genstarte computerten manuelt og derefter starter synkroniseringsprogrammet får jeg en fejlmelding der siger at softwaren ikke er ordentligt installeret. Hvad fa'en kan der være galt?

Jeg har fået kontakt til telefonen igennem det software der hører med min bluetooth key, men det kan man ikke bruge til outlook.

Hvis der er nogen der kan hjælpe så giver jeg en bajer!!!
Avatar billede mortengrau Nybegynder
21. november 2004 - 03:24 #1
Følger lige med... :-)
Jeg har nogenlunde samme problem med kalendersync. Det ser ikke ud til at der er en kalendersynkroniseringsfunktion. I hvert fald ikke i mit program. - og heller ikke på mobilen. Og i FilerMenuen i Outlook er funktionen til Bluetooth-overførsel inaktiv selvom begge BT-enheder er tændte.
Men jeg kan sagtens synkronisere/overføre billeder, lyd, kontakter osv.