Avatar billede htmlkongen Novice
18. oktober 2004 - 12:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Åbne spørgsmål

Kunne man ikke lave det sådan at man max kunne ha 3 åbne spørgsmål åbne af gangen? Så bliver man nødt til at lukke spørgsmål inden de næste bliver oprettet ? :)
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2004 - 14:32 #1
Hvis det var lavet sådan, kunne du ikke have oprettet dette spørgsmål.
Avatar billede freehelp Praktikant
18. oktober 2004 - 15:07 #2
sandbox> *G*

Ideen er god nok og forslået utallige gange.

Igen er det op til admin, og mener det er på forslagslisten uden jeg er 100 %
Avatar billede Kengun Praktikant
18. oktober 2004 - 15:09 #3
heh, så kan vi nog ik regne med der sker noget på lang tid :-/
Avatar billede htmlkongen Novice
18. oktober 2004 - 15:11 #4
Sandbox>> LOL, havde jeg ikke engang set (trods 2 er åbnet idag)

Freehelp>> Kanon :)

Kenneth>> Næh sikkert ikke, men har vel lov til at håbe :)
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2004 - 15:22 #5
Jeg synes nu heller ikke det er så god en ide.

Scenarie:

Max antal åbne spørgsmål er sat til 3
Jeg opretter et spørgsmål.
Jeg får en god hjælp - lagt som kommentar.
Jeg beder om svar.
Der går lang tid før min hjælper svarer.

Resultat: I den mellemliggende tid er jeg begrænset til at have 2 åbne spørgsmål - medmindre jeg selv tager de point, der retteligt tilkom min hjælper.

Problemet kan naturligvis gøres mindre ved at sætte antallet højere end 3, men det ser jeg nærmere som "symptombehandling" end som en egentlig kur mod problemet ved en sådan begrænsning.
Avatar billede htmlkongen Novice
18. oktober 2004 - 15:40 #6
Sandbox>> Jeps det er egentlig rigtigt, man kan jo også bare sætte antallet op til fx 5 ? Eller max 10, så burde der være respons. Det er stadig bedre end 100 eller nogengange 300 :)
Avatar billede freehelp Praktikant
18. oktober 2004 - 17:09 #7
God pointe sandbox!
Avatar billede backside Nybegynder
20. oktober 2004 - 17:59 #8
Og på den anden side, hvis hjælperen ikke svarer er det vel ok at lukke efter et stykke tid.
Jeg er tilhænger af ideen i hvert fald, og som tidligere nævnt har det været oppe mange gange. Der sker nok ikke en skid.
Avatar billede norbert Nybegynder
20. oktober 2004 - 18:05 #9
Men så skal spørgeren også være mere flink til at give hjælperen besked, hvis han kan bruge svaret. Der er også eksempler på, at spørgeren har taget point tilbage, fordi hjælperen har lagt sine svar som kommentarer og så ventet på respons fra spørgeren, som så først kommer lang tid efter og tager sine point tilbage, med melding om, at ingen har lagt svar. :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
21. oktober 2004 - 08:08 #10
Jeps. Det er rigtigt. Man kan jo håbe på at det kommer. Det hjælper måske at råbe op :)

Godmorgen
Avatar billede backside Nybegynder
21. oktober 2004 - 08:49 #11
Takker for point, det var lige det jeg manglede. ;)
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 11:52 #12
Beklageligt Htmlkongen, hjælper intet at komme med alverdens forslag.

Men vi kan håbe du
Avatar billede htmlkongen Novice
21. oktober 2004 - 12:12 #13
Backside>> Velkommen ;)

Freehelp>> Jeps, det dør hvis det forsætter sådan :(