Avatar billede persimonsen Nybegynder
17. oktober 2004 - 17:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Åbne en .sis file ?

Har købt en Nokia 7610, men ikke fået den endnu. Jeg har så siddet og søgt efter Symbian 60, spil + programmer.
Jeg har fundet et program til at lave skins til sådan en telefon, men det er .SIS fil, nogen der ved hvaf jeg kan bruger for at åbne looortet nu når jeg ikke har telefonen endnu ?

Det kunne være sjovt at lege med inden.
Avatar billede screem_brille Novice
18. oktober 2004 - 00:39 #1
Skal du selv lave eller arbejde med SIS filer er det (ofte) nødvendigt med et developer kit (SDK), mener at man et eller andet sted på Nokias side kan hente de udviklingsprogrammer, men er i tvivl om det er muligt for private, eller jeg hentede det da jeg var i telefoni branchen.
Avatar billede persimonsen Nybegynder
23. november 2010 - 17:29 #2
lukker