Avatar billede far_mand Nybegynder
17. oktober 2004 - 13:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Software til Nokia 6600

Hejsa..

Jeg ligger inde med en Nokia 6600, og dertil har jeg hørt at man kan hente software ned på sin PC og derefter overføre det til min Nokia 6600 via. bluetooth.

Hvor kan jeg hente software, hvordan installere jeg det på min tlf? Osv.....

Købte primært telefonen da jeg har hørt, at den kan alt muligt.
Så i fjernsynet at man kan bruge selve telefonen som fjernbetjening til TV, cd afspiller, og andre IR-ting.

Hjælp til 'fif' og links :)

I deler pointene lidt, så vil have så manget "stuff" som muligt ;)
Avatar billede skau Nybegynder
17. oktober 2004 - 13:39 #1
www.my-symbian.com - bruger jeg selv
Avatar billede skau Nybegynder
17. oktober 2004 - 13:40 #2
Vælg series 60 i menuen (det er det os din tlf kører)
Avatar billede skau Nybegynder
17. oktober 2004 - 13:42 #3
Hvilket TV har du ?
(der er understøttelse for mange i den version http://www.psiloc.com/ har lavet)
Avatar billede far_mand Nybegynder
17. oktober 2004 - 13:48 #4
Jeg har et ganske alm. billigt Prosonic TV:
Er der nogle programmer du vil anbefalde, og hvordan overføre jeg dem til min tlf. ? - Jeg har en BT-Dongle
Avatar billede skau Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:18 #5
aktiver BT på telefonen og søg efter nye devices på din pc - så finder den telefonen.

Den jeg har linket til har ikke frekvensen til prosonic :(

Når du får BT forbindelse kan du overføre filerne og så installere den i menuen styring.

jeg er specielt glad for de themes man kan downloade
Avatar billede skau Nybegynder
17. oktober 2004 - 15:19 #6
Jeg henter themes på www.zedge.no
Avatar billede far_mand Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:28 #7
Super hjælp :)
Du får alle point, jeg fandt også messenger til den :)
Avatar billede ahave Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:36 #8
Prøv at kigge på dette program, det alene kunne få mig til at købe en telefon. Du kan fjernbetjene rigtig mange ting med den. Jeg ved dog ikke om det virker til serie 60. http://www.lim.com.au/PuppetMaster/ Det er råsejt.
Avatar billede ahave Nybegynder
18. oktober 2004 - 18:38 #9
De påstår, at det virker til 6600, så der er ingen grund til at vente.....