Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
17. oktober 2004 - 01:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mangler en extension

Er der nogen af jer eksperter der ved hvor jeg kan finde et extension som gør sådan at jeg kan skrive en tekst på lad os sige 200 tegn, men når den har vist de første 150 tegn så skal den sætte ... bagefter sådan at man altså ikke kan se den fulde tekst uden at man går ind på den rigtige site...

Med Venlig Hilsen

Speedy
Avatar billede baitianlong Nybegynder
17. oktober 2004 - 01:53 #1
Skal den "rigtige site" være et link på teksten (de 150 tegn) ? Ligger teksten i en database ?
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. oktober 2004 - 02:00 #2
http://www.macromedia.com/cfusion/exchange/index.cfm#loc=en_us&view=sn105&viewName=Exchange%20Search

Søg på :

Crop Sentence

i Dreamweaver Exchange

Hvis altså din tekst kommer fra en database
Avatar billede speedy_2003 Nybegynder
17. oktober 2004 - 03:29 #3
tak for det Bo Johansen, send mig dit svar så får du de point...
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. oktober 2004 - 12:14 #4
;)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
17. oktober 2004 - 12:24 #5
Der findes også flere.

Truncate It (MM Exchange)

Truncate Sentence (kan ikke finde den nogen steder mere, har den dog her på PC'en)

Disse er også derude et eller andet sted ;-)