Avatar billede a-torsten Nybegynder
14. oktober 2004 - 22:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Website baseret på MSDE

Hej...

Er der nogen der har erfaringer med at drive et helt website med en MSDE database...

Har egen server, og det er kun et site der drives....

Vi forventer at have op til 30-40 samtidige brugere... Tror i den vil ku klare dette på en pæn og acceptabel måde..?

/Anders
Avatar billede arne_v Ekspert
14. oktober 2004 - 22:35 #1
Begræsningerne er kort fortalt:
- max. 2 GB data
- dårlig performance ved >5 samtidige eksekveringer af SQL kommandoer
Avatar billede a-torsten Nybegynder
17. oktober 2004 - 18:05 #2
Arne... Det ved jeg....

Tænkte mere på om, der  var nogen der rent faktisk havde erfaringer....

/Anders
Avatar billede arne_v Ekspert
17. oktober 2004 - 18:07 #3
Ikke mig.

Men husk at ved simple querues så er antal samtidige brugere af web applikationen
betydeligt større end antal samtidige queries til databasen.
Avatar billede a-torsten Nybegynder
20. april 2005 - 11:26 #4
lukker