Avatar billede niras Nybegynder
13. oktober 2004 - 16:06 Der er 3 kommentarer

Flere mus i samme rum

Kan det virkeligt ikke lade sig gøre at sidde flere med trådløse mus, uden de styrer hinanden. Når en bruger musen er den andens merer eller mindre død.
Avatar billede fly3r Nybegynder
13. oktober 2004 - 16:22 #1
jeg har hørt flere gange at det sagtens kan lade sig gøre...

er det 2 mus af samme slags?

har du prøvet at skifte batteri i den defekte?
Avatar billede annikadk Nybegynder
13. oktober 2004 - 16:45 #2
Prøv at skift kanal på den ene af musene - skriv evt. hvilke mus der er tale om.
Avatar billede krusell Nybegynder
13. oktober 2004 - 18:29 #3
Ja, som annika siger.

Hvilke mus er det?
Vi har omkring 30 trådløse mus på arb. og de virker fint sammen. Når der engang imellem opstår konflikter, p.g.a. batterie skift, skal man bare matche musen og modtageren igen. Evt. skifte sande/modtager kanal.

Det er forresten Logitech mus og keyboard vi har.