Avatar billede lablo Nybegynder
13. oktober 2004 - 13:32 Der er 1 løsning

Installation af JDBC driver

Hej eksperter

Jeg har lige indstalleret en tomcat server for at kunne køre JSP, den fungere udemærket. Jeg har også lavet en JSP side med tilgang til min firebird database, men den mangler en driver og jeg kan ikke lige hitte ud af hvordan man initialisere driveren via JSP og hvor jeg skal lægge driveren på harddisken ?

når jeg prøver at hente siden siger den ("javax.servlet.ServletException: No suitable driver
")

jeg har hentet den seneste JDBC driver (1.5.3)

er der nogen derude der har erfaring med Firebird DB
Avatar billede lablo Nybegynder
14. oktober 2004 - 23:15 #1
er oprettet i ny tråd da jeg har fundet noget af løsningen, men mangler en Jaybird fil