Avatar billede punnishment Nybegynder
11. oktober 2004 - 22:57 Der er 1 løsning

Pocket PC med direkt internet opkobling

Hvis man har tænkt sig at koble sin Pocket PC direkte på internettet via en ADSL eller ISDN modem (i mit tilfælde den sidste), hvad for nogle løsninger er der så?

Opkoblingen på ikke gå igennem en router, switch, hub etc, men skal foregå direkte mellem pocket pc og modem.

Jeg har set nogle ISDN-usb adopters, virker de til en pocket pc? Hvis ja, hvordan skal det opsættes?

Findes der nogle trådløse løsninger hvor fx. modemmet kunne være trådløs (WIFE eller bluetooth) og pocketpcen på den måde kan opkobles på nettet?

Andre løsninger er også velkommen
Avatar billede punnishment Nybegynder
12. oktober 2004 - 10:00 #1
en løsning er fundet!
Man kan få et meget lille netkort, som man kan sætte ind i memorykortets sted (man skal have en speciel type memory kort). Derefter kan man bare sætte isdn, 56/k(telefon), netværkstikket ind i enheden.