Avatar billede itmonster Nybegynder
09. oktober 2004 - 11:30 Der er 1 kommentar

Filemaker database på nettet

Jeg vil gerne publisere en FMP database på nettet for en række brugere og mit spørgsmål lyder på flg. Disse brugere behøver ikke købe en filemaker licens for at bruge denne filemaker web løsning vel - og ved i hvor jeg få en billig filemaker 7 løsning hosted med FMP server 7 advanced ?
Avatar billede finn-l Nybegynder
03. november 2004 - 16:01 #1
Nej brugerne behøver ikke at købe en licens for at tilgå din database over nettet!

Der findes en håndfuld firmaer der hoster FMP bla. www.avalonia.dk og www.itinfo.dk, men billig ved jeg nu ikke ;-D

Du kan også bare selv hoste hjemmefra hvis du har en ADSL-forbindelse med fast IP. Bare slå "Instant Web Publishing" til i sharing og dine brugere kan nu få adgang til databasen!