Avatar billede igaard Nybegynder
08. oktober 2004 - 17:04 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til firma logo/banner

Hej.

Vi mangler hjælp/inspiration til logoet i en nystartet virksomhed.

Dette skal indgå i banneret/logoet på hjemmesiden: "Europafilter Danmark A/S".

Virksomheden arbejder med oliefiltre til filtrering af olie, i f.eks. Vindmøller, skibe og lign.

Krav til hjemmesidens banner/logo:
- Farverne skal være: Blå, hvid, sølv/lys grå. (Den blå farve i retningen af denne: #0A448E)
- Der skal i logoet indgå en oliefarvet/gylden dråbe der skal signalere ren olie. (Gerne med et gennemsigtigt 3D-look)
- Toppen/banneret/logoet på hjemmesiden må gerne være lidt i stil med det på http://aktiespil.borsen.dk/ - Men er åben for andre forslag.

Hovedsagen er at det er stilrent, men med enkle friske detaljer.

Kom frisk med forslag.

På forhånd tak. :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
08. oktober 2004 - 17:55 #1
hvad med størrelse?
Avatar billede igaard Nybegynder
08. oktober 2004 - 18:02 #2
Ikke noget bestemt.

Ca.800 pixels i bredden..
Avatar billede igaard Nybegynder
08. oktober 2004 - 22:22 #3
Ingen forslag?
Avatar billede arnums Nybegynder
09. oktober 2004 - 13:56 #4
Vil i ikke først have et logo, derefter et banner hvor logo´et passer i(til hjemmesiden)?
Avatar billede igaard Nybegynder
09. oktober 2004 - 16:53 #5
Jo tak. Det ville da være fint. :)

Logoet skal også bruges på brevpapir osv. hvis vi beslutter os for at bruge det.

Vi er åbne for forslag Arnums. :)
Avatar billede weblex Nybegynder
10. oktober 2004 - 19:45 #6
Den her er svær for jeg aner ikke hvordan et oliefilter til en vindmølle ser ud :o). Men her et bud:

http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10255
Avatar billede igaard Nybegynder
10. oktober 2004 - 21:03 #7
Weblex: Ser udemærket ud. :)

Dog behøver selve filteret IKKE at indgå. Det er sådan set vigtigere med oliedråben.

Hvis bare du kan lave selve logoet i første omgang ville det være det bedste, og derefter et passende banner. :)
Avatar billede igaard Nybegynder
11. oktober 2004 - 10:58 #8
Andre forslag?
Avatar billede weblex Nybegynder
11. oktober 2004 - 13:05 #9
Avatar billede weblex Nybegynder
19. oktober 2004 - 18:53 #10
igaard -> vi ramte ikke rigtigt noget eller...?
Avatar billede igaard Nybegynder
19. oktober 2004 - 19:26 #11
weblex --> Jo, dit sidste forslag er sådan set det bedste herinde fra, så pointsene er vel dine. :)

Er dog ikke sikker på at dit forslag bliver det, der bliver valgt som logo i virksomheden, men det er det bedste herinde fra, så du skal jo have de points lige meget hvad. :)
Avatar billede igaard Nybegynder
19. oktober 2004 - 19:28 #12
Kan jeg ikke få din MSN adresse Weblex? Vil gerne have dig til at ændre et par ting deri, hvis du gider?

Så skal du nok få de point. ;)
Avatar billede weblex Nybegynder
19. oktober 2004 - 19:49 #13
Jeg er ikke på MSN - kan du ikke bare skrive det her?
Avatar billede igaard Nybegynder
19. oktober 2004 - 19:53 #14
Okay.

Gider du ikke rette skrifttypen til Verdana? - Gerne fed.

Og må jeg have lov at få oliedråben alene også? Så ville det være super.
Avatar billede weblex Nybegynder
19. oktober 2004 - 20:59 #15
Avatar billede igaard Nybegynder
19. oktober 2004 - 21:18 #16
Mange tak! :)